UTTAK TIL SLAGET OM DALFØRENE

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 14. Mai 2015

Lørdag kommer seriefavoritten, storebror og naboen Valdres FK på besøk på fotballens festdag 16 mai kl. 1600. Valdres har åpnet sesongen meget sterkt med 4 seiere og en uavgjort på sine første 5 kamper. Valdres kommer nok til å kjempe om opprykk i år, men vi skal sørge for å gjøre det vanskelig for dem på lørdag.

Vi håper på mye folk og god stemning!!

Det ser ut som vi har alle på plass igjen og det er gledelige nyheter, etter en vanskelig periode med skader, sykdom og russefeiring.

Møter på klasserommet kl. 1445

Følgende spillere møter til kamp;
Jarle E Stanes, Linus Hedlund, Sondre Dokken (kap), Kyrre L Sataøen, Jesper Taaje, Fredrik Garnås, Pawel Kaczorowski, Markus Thorberg, Kjetil Lien, Chris Magnetun, Stian Bråten, Jonas Bergane, Simen Andreas Renslo, Alfred Scriven, Abdikafi Ahmed og Ahmed Ahmed. Troppen blir suppelert med to spillere etter dagens B kamp.

Lad godt opp, viktig å ta med seg poeng!!