UTTAK TIL A KAMP HJEMME MOT FRIGG LØRDAG KL. 1600 PÅ GOL

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 11. Jun 2015

Lørdag får vi besøk av det gamle storlaget Frigg. Frigg er et av favorittene til å rykke opp i år og ligger pr dags dato på 4 plass tre poeng fra førsteplassen og 4 poeng foran oss. Men vi ser frem til å ta dem, for på vår hjemmebane er det vanskelig å ta poeng for bortelagene vi får på besøk.
Vi har tre strake seiere og er virkelig i siget, vi går for nummer 4 nå!!

Vi har fått inn en ny spennende spiller i form av Christian Nesselqvist og han kommer med i troppen til denne kampen. Christian er en rask backtype, med gode basisferdigheter, han kommer fra Universitetsfotball i Seattle (PLU). Han er norsk statsborger, men snakker ikke norsk. Han har far fra Nesbyen, Kim Nesselqvist som på 70 tallet spilte på det sterke Nesbyen laget som ble kretsmestere i Hallingdal og Valdres i 1979.

Oppmøte er kl. 1445 i garderoben. Vi mangler dessverre kapteinen vår Sondre Dokken som må stå over på grunn av det røde kortet han fikk i forrige kamp. Ellers er alle klare.
De fire siste møter også til B-kamp på Geilo.

Følgende spillere møter til kamp;
Jarle E Stanes, Linus Hedlund, Kyrre L Sataøen (kap), Jesper Taaje, Pawel Kaczorowski, Markus Thorberg, Kjetil Lien, Chris Magnetun, Stian Bråten, Jonas Bergane, Simen Andreas Renslo, Alfred Scriven, Torleif Rullestad, Fredrik Garnås, Christian Nesselqvist, August Fosse, Anders Mastrup og Ahmed Ahmed.