HFK SINE FOTBALLSKOLER SOMMEREN 2015

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 8. Mai 2015

Se under for mer info om våre fotballskoler på Flå, Gol og Hemsedal.

JANSENS FOTBALLSKOLER 2015 PÅ GOL

Uke 26 22-26 juni

Uke 33 10-14 august i samarbeid med IFO eller Birmingham. Mer info følger senere.

På det gode kunstgresset på Gol, blir det arrangert to fotballskoler den første i uke 26 og den andre i samarbeid med IFO eller Birmingham i uke 33.

Nytt av året er at vi kjører med lunsj inkludert og det uten å øke prisen fra i fjor.
Dette er et lavterskeltilbud som passer for alle som er glad i fotball. Vi følger TINE fotballskoles mal og opplegg, så dette er en god fotballskole for deg og alle andre gutter og jenter som liker å spille fotball. Vi skal drive mye med teknikktrening, triks, avslutninger og spill. I tillegg avrunder vi med en liten fotballturnering.

Alt vil foregå ute på Gols forholdsvis praktbane Hallingmo mandag til fredag kl. 0930-1500

Fotballskolen passer best for 1. – 7.klasse, men vi åpner også for yngre og eldre deltagere.

Deltagerne må selv ha med mat og vann (til trening). Øvrig drikke ordner TINE. Fredag tar vi en liten avslutning hvor vi stiller med hamburger, pølser og drikke, så da kan matpakken reduseres kraftig.

Torsdag tar vi turen på Tropicana.

Målet for fotballskolen er å bli bedre fotballspillere, men også ha det gøy sammen med andre under trygge rammer.

Pris1250 kr pr. person

Søskenmoderasjon 1100 kr for den andre osv.

De som melder på og betaler innen 20. mai får fotballskolen for1150 kr og

1000 kr ved søskenmoderasjon.

Påmeldingsfrist eller betalingsfrist er 16 juni

HFK innbetalingskonto nr er 23241648133

Alle deltagere vil få ball og TINE effekter. Samt en dag på Tropicana!!

NB!! Vi trekker ut en deltager, som får en HFK-drakt med autografer. Hovedledere vil være

Jan-Eirik ”Jansen” Thorberg og Pawel Kazorowski. Øvrige hovedledere vil være fra Hallingdal FK

PÅMELDING

Påmelding Jansen Fotballskole.

Uke 26

Navn:

Fødselsdag og __år:

Kontakttlf under fotballskolen:

Epost:

Søskenmoderasjon: ja__nei__

FLÅVÆRINGEN IL FOTBALLSKOLE

Tirsdag 23- Torsdag 25. juni

Det er alltid en stor glede å kunne invitere til fotballskole på Flå. Vi gjentar den tidligere suksessen fra de tre foregående årene og arrangere fotballskole på Flå stadion, fra og med tirsdag 23.juni til og med torsdag 25. juni.

Dette er en fotballskole for deg og alle andre gutter og jenter som liker å spille fotball. Vi skal drive mye med teknikktrening, triks, avslutninger og spill. I tillegg avrunder vi med en liten fotballturnering.

Alt vil foregå ute på Flå stadion alle dager kl. 0930-1500.(tirsdag til torsdag)

Deltagerne må selv ha med mat og vann(til trening). Øvrig drikke ordner TINE. Torsdag tar vi en liten avslutning hvor vi stiller med pølser og drikke, så da kan matpakken reduseres kraftig.

Pris750 kr pr. person

Søskenmoderasjon 650 kr pr. for den andre osv.

De som melder på og betaler innen 20.mai får fotballskolen for:600 kr pr. person

500 kr ved søskenmoderasjon

HFK innbetalingskonto nr er 23241648133

Målet for fotballskolen er å bli bedre fotballspillere, men også ha det gøy sammen med andre under trygge forhold.

Alle deltagere vil få ball og TINE effekter.

NB!! Vi trekker ut en deltager, som får en HFK-drakt med autografer.

Hovedledere vil være Jan-Eirik ”Jansen” Thorberg, Pawel Kazorowski og Marius Garnås. Øvrige hovedledere vil være fra Hallingdal FK

Påmeldingsfrist: 16.juni. PÅMELDING

KUN PÅ MAIL TIL: hallingdalfotballklubb@gmail.com

Minimumsantall for gjennomføring er 20 stk.

Påmelding FLÅ Fotballskole.

Navn:

Fødselsdag og __år:

Kontakt tlf under fotballskolen:

Epost:

Søskenmoderasjon: ja__nei__

Når påmeldingen er registrert får dere mer info om opplegget og betalingsinformasjon. Kontakttelefon under fotballskolen. Jansen 90 05 32 25.

Hemsedal IL fotballskole 2015

Mandag 22- onsdag 24. juni

Det er alltid en stor glede å kunne invitere til fotballskole i Hemsedal. I år blir det fra og med mandag 22.juni til og med onsdag 24. juni.

Alt vil foregå ute på Hemsedal stadion alle dager kl. 0930-1500.(mandag til onsdag)

Deltagerne må selv ha med mat og vann (til trening). Øvrig drikke ordner TINE. Onsdag tar vi en liten avslutning hvor vi stiller med grillmat og drikke, så da kan matpakken reduseres kraftig.

Pris750 kr pr. person

Søskenmoderasjon650 kr for den andre osv.

De som melder på og betaler innen 20.mai får fotballskolen for 600 kr pr. person

500 kr ved søskenmoderasjon

HFK innbetalingskonto nr. er 23241648133

Alle deltagere vil få ball og TINE effekter.

NB!! Vi trekker ut en deltager, som får en HFK-drakt med autografer.

Hovedledere vil være Jan-Eirik ”Jansen” Thorberg og Pawel Kazorowski

Øvrige hovedledere vil være fra Hallingdal FK

Påmeldingsfrist: 16.juni. PÅMELDING

KUN PÅ MAIL TIL: hallingdalfotballklubb@gmail.com

Kontakttelefon under fotballskolen. Jansen 90 05 32 25.