UTTAK NM KAMP HFK JUNIOR MOT VALDRES JUNIOR PÅ GOL TORSDAG KL.1930

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 28. Apr 2015

Torsdag skal vi spille første runde i NM for junior på Gol. Motstander er Valdres. Vi vet ikke mye om Valdres, men forventer en tøff kamp. Valdres har 3-5 juniorer som spiller mer eller mindre fast på A-laget deres som topper tredje divisjon.

Vi har veldig lyst til å gå videre, dette er en prioritert turnering for HFK og vi stiller med våre best "menn"

Endelig uttak, vi har oppmøte på klasserommet kl. 1815. De aller fleste i denne troppen blir tatt ut i tillegg i enten B kamp fredag, A kamp lørdag eller Jr. 1 kamp søndag.

Kjetil Levorsen, Jesper Taaje (kap), Anders Mastrup, Mikkel Storeskar, Linus Hedlund, Markus Thorberg, Kristian Svankerud, Ahmed Ahmed, Abdirizak Izak, Teodor Brekke, Lasse Fjeldstad, Adrian Aaserud, Paul Brevig, Jonas Bergane, Chris Magnetun, Alfred Scriven, Viljar Dahl, August Fosse. Reserve ved forfall er Håvard Gåsterud.

Det er også viktig at Torjus Urke møter i god form som assisterende manager ;)

Pawel, Jørund og Jansen