Vi har signert utstyrsavtale med Macron!

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 5. Nov 2020

Samarbeid med Macron

Vi er veldig glade for å kunne fortelle at vi har inngått en avtale over 5 år med utstyrsleverandøren Macron.

Det har vært en grundig prosess i styret der vi har hentet inn og vurdert flere forskjellige tilbud. Etter en totalvurdering med blant annet priser, levering og service som prioriterte faktorer for oss, ble valget Macron med Skandinaviske Sportsimport AS som distributør av dette merket i Norge.

Vi har sett gjennom en del kolleksjoner og er på god veg til å lande klespakken våre medlemmer blir tilbudt kommende sesong. Det ser veldig bra ut, og vi gleder oss til å kunne invitere til klubbkveld for prøving av tøyet om ikke altfor lenge. Vi er sikre på at alle kommer til å bli veldig fornøyde!

Takk til Macron og nasjonal salgsleder, Orvar Methlie, for god dialog og oppfølging. Vi gleder oss til samarbeidet!

Signering av avtalen. Nasjonal salgsleder, Orvar Methlie, og vår styreleder, Tove Eggen Lien.Orvar Metlie i Macron og vår styreleder, Tove Eggen Lien, signerer avtalen.

Om Macron fra deres hjemmeside:

"Skandinaviske Sportsimport AS er via våre lokale forhandlere og samarbeidspartnere, eksklusiv distributør av Macron i Norge. Siden 2009 har vi revolusjonert klubbmarkedet i Norge. Ved å levere direkte til idrettslag, på rett tid med høy servicegrad har vi hatt en spennende utvikling i Norge.

Vi er klubbleverandøren uten fordyrende mellomledd og med korte beslutningsveier. Macron har spesialisert seg på levering av klubbutstyr til alle typer idrettslag, forbund, foreninger og bedrifter i hele landet. "