UKESYKLUS 12 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 19. Mar 2016

Snart hjemme igjen etter nok en meget vellykket treningsleir. Spesielt i år med så dårlig treningsforhold igjennom vinteren var denne treningsleiren og ikke minst gode treningskamper veldig viktig. Vi jobbet med mange ulike faser av spillet som vi ikke har fått gjort før i år og fremsto utover i uken mye mer strukturert og kompakt.

Vi var 92 personer på tur og det gikk veldig bra, noen småskader og et mobiltjuveri må man kanskje dessverre regne med på en så stor gruppe på en hel uke. Jeg er overbevist om at de ulike lagene og ikke minst klubben kommer styrket ut av dette. Vi nærmer oss seriestart med stormskritt, men tar det allikevel noe roligere neste uke for å få mest mulig ut av en hard treningsuke. Se under for ukesyklus.

Se link for foreløpig terminliste for alle lag, det blir nok noen endringer på junior 1 og 2, mens a og b er nok fastsatt. http://www.fotball.no/fotballdata/Turnering/?s=83&...

UKEPLAN

Tirsdag og torsdag: ALLE treningsgrupper Kl. 1900-2100 på Gol. Selv om det er ferietid og sikkert mange har ulike planer, MÅ alle komme på trening tirsdagen. Jeg tenker at man tar det veldig med ro søndag og mandag. I slutten av uken er det forventet at alle tar seg noen fysiske økter. Gjerne på ski!!

TRENINGSKAMPER

Vi håper å få avtalt noen treningskamper for jr i ukene som kommer. A-laget har en meget viktig generalprøvekamp 2 april mot Mjøndalen 2 på Gol. Tidspunkt ikke avklart.

DUGNADER

Kyrre kommer til å legge ut info på Facebook, viktig at dere svarer raskt og stiller opp!!

Jansen