UTTAK A KAMP MOT DOKKA LØRDAG I VALDRES KL. 1400

Postet av Hallingdal menn senior A den 17. Feb 2016

Den knallviktige cup kampen mot Modum er like rundt hjørnet (8 mars) og vi har to kamper som blir meget viktige før den tid. Førstkommende lørdag mot Dokka i Valdres kl. 14 og hjemme mot Vestfossen neste lørdag kl. ????.

Derfor blir kampen lørdag en flott oppkjøring. Følgende spillere møter ved skyss stasjonen kl. 1145

Jeg blir ikke med er på klubb besøk i LSK, så Kyrre (tlf 90059384) og Pawel leder laget i mitt fravær. Er det praktiske ting ta direkte kontakt med Kyrre.

Markus Thorberg er på Cup med Sogndal i helga. Spiller mot Lillestrøm lørdag kl. 1700 og enten vinneren eller taperen av Stabæk og Sandnes Ulf på søndag enten kl. 1200 eller 1400.

Keeper: Jarle Stanes og Marius Lerberg

Utespillere: Sondre Holde Dokken (kap), Jesper Taaje, Anders Mastrup, Mikkel Storeskar, Linus Hedlund, Christian Nesselqvist, Simen Renslo, Jonas Bergane, Erlend Hole Dokken, Kyrre Sataøen, Pawel Kaczorowski, Ahmed Ahmed, August Fosse, Jørgen Hesla Berget, Kristian Svenkerud og Abdikafi Ahmed.