UTTAK TIL LØRDAGENS A KAMP HJEMME MOT NORDSTRAND

Postet av Hallingdal menn senior A den 25. Sep 2015

Lørdag kommer Nordstrand på besøk, de ligger 4 poeng foran oss på tabellen på en 6 plass. Det er et mål for oss i den resterende delen av sesongen og ta igjen dem, men da må vi vinne på lørdag. Vi vant 3-2 borte i vår i en tett og spennende kamp, hvor vi scoret ved Kjetil Lien på overtid. Vi forventer en ny tett kamp, men vi skal gjøre alt for å komme seirende ut av denne duellen.
Vi hadde en meget god trening i går og hvis vi greier å komme opp på det nivået med hele laget skal vi ha en god sjans.

Vi har dessverre Fredrik Garnås ute med karantene, Joachim Havikhagen ørebetennelse og Kristian Svenkerud ferie.

Men tilbake har vi endelig Chris Magnetun etter 3 mnd ute med skaden han fikk på Norway Cup. I tillegg er Jonas Bergane, Pawel, Stian Bråten, Mikkel Storskar og Tord Magnus Fagermo klare for match igjen. Jeg har en meget god følelse.

Oppmøte kl. 1445 i klasserommet;

Jarle Stanes, Tord Magnus Fagermo, Christian Nesselqvist, Sondre Hole Dokken (kap), Jesper Taaje, Chris Magnetun, Jonas Bergane, Stian Bråten, Mikkel Storeskar, Linus Hedlund, Kyrre Sataøen, Simen Renslo, Markus Thorberg, August Fosse, Alfred Scriven, Pawel Kaczorowski, Ahmed Ahmed, og Anders Mastrup.

Hospitant: Jørgen Hesla Berget møter til samme tid med tøy. Bidrar rundt oppvarmingen og observerer.

Vel møtt