Velkommen til sommerens fotballskoler!

Link til påmelding her: https://www.superinvite.no/#/invitation/c8bcfd3fedd67f9abb731ef4aca58448

Håper mange er klare for en aktiv uke i starten av sommerferien og melder seg på!

Målet med fotballskolen:

* Skape positive fotballopplevelser.

* Ingen prestasjonskrav.

* Skape gode holdninger og relasjoner på og utenfor banen.

* Lære om en del grunnprinsipper som er viktig i fotball. Det blir lek med ball, teknikktrening, avslutninger, spill m.m. Hver skole blir avsluttet med en liten fotballturnering.

Fotballskolen passer best for 1. – 7.klasse, men vi åpner også for yngre og eldre deltagere.

Deltakeravgiften og varigheten varierer noe fra sted til sted, men avgiften inkluderer minst:

* 3-5 dager med variert fotballaktivitet med engasjerte trenere

* Tine fotballskole t-skjorte,  Tine fotballskolesekk samt egen fotball

* Litago sjokolademelk daglig

* Obligatorisk forsikring under treningstiden

I tillegg vil det bli trekning av ulike HFK-effekter.

Hovedledere vil være Jan-Eirik "Jansen" Thorberg, David Torralba, Mikkel Storeskar og Anders Mastrup. I tillegg vil det også være flere ungdomstrenere sammen med barna.

Praktisk informasjon:

Alle må ha med fotballsko, leggskinn (obligatorisk!), drikkeflaske og klær etter vær. Ta med mat (ikke Gol) og vann til trening. Siste dagen blir det grilling, så da kan matpakken reduseres. Detaljert dagsprogram blir lagt ut/sendt ut senere.

Datoer:

Hemsedal: Onsdag 21.juni- fredag 23.juni

Flå: Onsdag 21.juni- fredag 23.juni

Geilo: Onsdag 21.juni- fredag 23.juni

Gol: Mandag 26.juni - fredag 30 .juni

Detaljert info:

Hemsedal:

- Kl. 09.30-15.00 alle dager på Hemsedal Stadion. Ledere vil være til stede på anlegget en halvtime før og etter denne tiden.

- Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det grilling, så da kan matpakken reduseres.

- Kr 500,- inkl. transaksjonskostnader. Her subsidierer HFK med 100 kroner og Hemsedal IL med 250 kr pr pers!

- Søskenmoderasjon beregnes automatisk (10%), men forutsetter at du melder på barna samtidig. Du kan altså ikke melde på andre sine barn, da det feilaktig vil bli beregnet søskenmoderasjon.

Flå

- Kl. 09.30-15.00 alle dager på Flå Stadion. Ledere vil være til stede på anlegget en halvtime før og etter denne tiden.

- Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det McDonalds lunsj, så da kan matpakken reduseres.

- Kr 850,- inkl. transaksjonskostnader for ikke-medlemmer i Flåværingen IL fotball. OBS: Medlemmer i fotballgruppa melder seg på direkte til fotballgruppa/styreleder slik som i fjor. Avgiften er bestemt dekket av fotballgruppa for medlemmer.

Geilo

- Kl. 09.30-15.00 alle dager på Geilo Stadion. Ledere vil være til stede på anlegget en halvtime før og etter denne tiden.

- Kr 650,- inkl. transaksjonskostnader for MEDLEMMER i Geilo IL fotball. Fotballgruppa har valgt å subsidiere hvert barn med kr 200.

- Kr 850,- inkl. transaksjonskostnader for ikke-medlemmer.

Gol:

- Kl. 09.30-15.00 alle dager på Hallingmo. Ledere vil være til stede på anlegget en halvtime før og etter denne tiden.

- Vi stiller med lunsj hver dag, men husk drikkeflaske. Siste dagen er det grilling.

- Torsdag reiser vi på stampen.

- Kr 750,- inkl. transaksjonskostnader for MEDLEMMER av Gol IL.

-Kr 1500,- inkl. transaksjonskostnader for IKKE--MEDLEMMER av Gol IL

Vi bruker også i år systemet Superinvite til påmelding og betaling for at dette skal bli enklere både for dere foreldre og for oss i HFK.