Klubbshop Macron

Hallingdal FK har en egen klubbshop på Macron der dere kan bestille det tøyet dere ønsker.

For å komme til klubbshopen trykker du her.

Her vil du se vår klubbkolleksjon og våre klubbpakker. Dette er tøy som allerede har våre logoer på seg. Det er mulig å handle andre plagg fra Macron også, men det er viktig at det da spesifiseres i notatfeltet i handlekurven at det skal være HFK-logo/reklame på dersom dere ønsker det.

Før du handler bør du opprette en bruker og registrere deg. Da får du medlemspriser og det er fast 30% på alt.

Her har du en veileder på hvordan du gjør det.

Det er en del plagg å velge mellom, så derfor har vi laget en veileder til dere, der det står litt om hvert enkelt plagg. Kikk her for å lese veilederen hvis du trenger litt tips.

På fraktmåte må dere velge "hjem på dør".

Ta kontakt hvis dere har spørsmål om bestilling på hallingdalfotballklubb@gmail.com, så skal vi hjelpe til så godt vi kan :-)