Sommerens fotballskoler (2017) er berammet.

Sett av datoene:

Flå 19. - 21. juni - Invitasjon her. Påmelding her. Program her.

Hemsedal 21.- 23. juni - Invitasjon her. Påmelding her. Program her.

Geilo 26. - 28. juni. Invitasjon her. Påmelding her. Program her.

Gol 26. juni - 30. juni. Invitasjon her. Påmelding her. Program her.

Påmelding gjennom idrettens eget system, MinIdrett, innen 16.juni. Her er det KUN påmelding - ingen betaling (faktura blir sendt ut i etterkant).

Under følger en prosedyre for påmelding, samt for oppretting av bruker i MinIdrett. https://minidrett.nif.no/

1. Det aller første du må gjøre, hvis du ikke allerede har gjort det, er å opprette en bruker på MinIdrett. Dette er et system som skal brukes fremover, så dette må du mest sannsynlig gjøre før eller senere uansett.

Slik gjør du det

2. Det neste du gjør er å registrere familiemedlemmene dine, i alle fall de som skal delta på aktiviteter i regi av HFK fremover. Her er det viktig med komplett utfylling (vi trenger spesielt fødselsår).

3. Deretter skal du melde barna på arrangementet du ønsker de skal være med på. Dette må du søke opp (søk opp "Jansens", så skal du få alle fire skolene opp som alternativ). Velg den/de deltakerne du vil melde og trykk deretter "legg til påmelding". "Varen" eller påmeldingen blir lagt i handlekurven, og du må inn der og bekrefte påmeldingen.

Bildet under viser hvordan det blir seende ut (eksempel fra akademiet i 2016). Du får deretter en påmeldingbekreftelse.

Litt vanskelig å forstå? Under er en liten video rundt selve påmeldingen. Du skal altså ikke betale noe (det er ikke mulig), selv om du må bekrefte påmeldingen i handlekurven for at påmeldingen din blir registrert. Faktura sendes ut i etterkant av påmelding.

Minner om fristen for påmelding som er satt til 16.juni. Påmelding etter dette må sendes manuelt til hallingdalfotballklubb@gmail.com, og koster kr 50,- ekstra for merarbeid.

Administrative spørsmål til hallingdalfotballklubb@gmail.com

Sportslige spørsmål til jthorberg@hotmail.com