Ny storseier for J17

Postet av Sven Gøran Bråthen den 30. Aug 2022

Hallingdal FK - Skrim IL 9-1 (5-1)

Jeanette (som debuterte etter lang tid borte fra fotball) mangler pga skade.

Målscorere:

1-0 11 min Milla (Ingeborg)

2-0 20 min Milla (Filippa)

3-027 min Ingeborg (Filippa)

4-030 min Milla (Major)

5-033 min Ingeborg (Major)

5-1 40 min Celin (Skrim)

6-1 47 min Hanne (Filippa)

7-1 55 min Filippa (Skrim)

8-1 67 min Major (Embla)

9-1 71 min Frida (Skrim)

Dagens målscorere: Major, Milla 3, Frida, Hanne, Ingeborg 2 og Filippa

Denne kampen ble spilt i høy varme og med litt for lav tenning fra HFK spillerne. Men vi dominerte spillet fra start til slutt og slapp som vanlig ikke motstanderen til stort i mot oss. I de periodene vi lar ballen gå spiller vi de helt ut, men i for lange perioder tenker vi for mye på egen suksess enn lagets. Fortsatt vanskelig å vurdere innsats, spill og kampen når det er så stor forskjell på lagene, men noen av våre bemerket seg litt ekstra. Milla med hattrick pluss en del pasninger som burde gitt mål. Filippa med 3 assist pluss mål. Major med stor ro med ball, 2 assist og mål, Ingeborg med 2 mål og en assist pluss å utføre god jobb uansett hvor hun blir satt. Hanne som vinner dueller og drar av motstandere med stor selvfølgelighet i begge ender av banen. Dagens halling blir Milla, som virkelig har fått opp øynene for spillet, kanskje på grunn av at det nå er mange spillere i angrepssonen hele tida...

De 2 neste kampene blir litt mer test av om laget vårt er godt, da venter Stoppen og Hønefoss BK.