Grarotandelen - støtt oss!

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 23. Aug 2016

Hallingdal Fotballklubb er med i ordningen for Grasrotandelen!

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 5 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening.

En forutsetning er at du registrer din Grasrotandel på den klubben eller foreningen du selv vil støtte. Ved dette går 5% av det du spiller for tilbake til den du har registrert som mottaker av din Grasrotandel. For deg er dette ingen ekstrautgift.

Som grasrotgiver gir jeg 5%, hva menes med dette?

Du kan velge hvilket lag eller forening som får 5 prosent av din spillerinnsats, det vil si dersom du spiller Lotto for 100 kroner, går 5 kroner til din grasrotmottaker. Dette uten at det går utover din innsats, premie eller vinnersjanser.

Du kan tilknytte deg på følgende måter:

Gå til www.norsk-tipping.no/grasrotandelen. Du kan der søke opp ønsket grasrotmottaker.

Det er også mulig å tilknytte seg grasrotmottaker hos kommisjonær eller fra mobil. Du kan sende SMS Grasrotandelen «org.nr» til 2020 (tjenesten er gratis).

Hallingdal Fotballklubb mottar gjerne din Grasrotandel!

Vårt organisasjonsnr er; 984684452. Vi er veldig takknemlige for all støtte vi kan få!