Så fint at du vil være medlem i Hallingdal Fotballklubb!

Hva koster det å være medlem?

Medlemskontigent: kr 150,- for alle.

(akademi kr 50,- i 2022)

Hvem er medlemmer?

Alle som spiller aktivt på lag og/eller representerer Hallingdal FK skal være medlemmer av fotballklubben.

1. Alle som spiller aktivt på lag eller på akademiet må være medlem av HFK for å være dekket av lagsforsikringen.

2. Alle som er tillitsvalgte representanter for Hallingdal FK (styret, administrasjon, trenere) skal være medlemmer av fotballklubben. Dette fordi tillitsvalgte underskriver papirer på vegne av Hallingdal FK og er derfor Hallingdal FKs representanter i slike sammenhenger.

3. Andre enn aktive spillere og representanter for klubben er også hjertelig velkomne til å bli medlemmer!

Vi bruker Spond som medlemssystem. Bli medlem ved følge denne lenken.

Fotosamtykke

OBS: I innmeldingen får du valg om å godta fotosamtykke. Bilder vi tar blir kun brukt i saker som omhandler HFK, for eksempel en nyhetssak med bilder fra treninger eller kamper. Det er helt i orden hvis man ikke godtar.

Dersom du godtar, men senere angrer og vil trekke tilbake samtykket, sender du en mail til hallingdalfotballklubb@gmail.com.

Bekrefte medlemskap

Hvorfor innhenter NIF fødselsnummer ved innmelding til idrettslag?

NIF får stadig henvendelser om bekreftelse av medlemskap og verifisering av personopplysninger.

Les mer her: https://www.idrettsforbundet.no/digital/support/brukerverifisering/

Hvilke rettigheter har jeg som medlem?

HFKs medlemmer har adgang til og stemmerett på årsmøtet.

Har du spørsmål rundt medlemsregistrering eller trenger hjelp? Kontakt Anders Mastrup på hallingdalfotballklubb@gmail.com