Kostnader i Hallingdal Fotballklubb - 2022

Medlemskontingent

Medlemskontingenten må alle som skal være med på aktivitet i klubben i 2022 betale for å være forsikret. Det gjelder alle spillere (om du er med litt eller mye, spiller kamper eller bare trener), trenere og andre tillitspersoner i trenerapparatet og styret. Å være medlem i Hallingdal Fotballklubb koster kr 150,- årlig, og det er likt for alle. Medlemmer i klubben har adgang og stemmerett på årsmøtet, samt fast 30% på varer fra vår utstyrsleverandør Macron.

Medlemskontingenten blir sendt ut først, enten som et krav rett i Spond til spillerne eller faktura på mail.

Treningsavgift:

De som spiller aktivt må betale treningsavgift fordelt på to rater.

- Vårrate: 2000,- (lenger periode).

- Høstrate: 1500,-

Denne prisen inkluderer all normal aktivitet gjennom året.

Det kan komme egenandeler på sosiale opplegg, cuper, treningskamper med overnatting i tillegg til faste aktiviteter som Norway Cup og treningsleir.

Treningsavgiften er sterkt subsidiert, dvs. at HFK har mye større utgifter pr. spiller enn det vi krever inn i treningsavgift. I tillegg til å betale treningsavgift forventer vi at alle skal bidra på minst én stor dugnad i løpet av året (under forutsetning at det blir arrangert).

Klær og utstyr kjøper hver enkelt medlem på vår klubbshop i Macron.

Vi håper på lignende fotballøyeblikk om ikke lenge!