UKESYKLUS 22

Postet av Hallingdal menn senior A den 29. Mai 2016

LES ALL INFO NØYE!!

Vi nærmer oss sommerferien med stormskritt, men før det har vi mange spennende og viktige kamper for alle våre lag. Blir ekstra gøy med kamp mot Sogndal sitt a lag onsdag 8 juni kl. 1730 - Markedsføre kampen så vi får flest mulig på den.

A-laget spilte en mye bedre kamp enn de to forgående og nå trenger vi noen gode treningsuker så blir nok resultatene bra tilslutt. Men det er viktig å holde fokuset oppe som vi hadde forrige uke. Husk leggskinn og joggesko til alle økter.

I skrivende stund har hverken B eller JR NM laget spilt. Mens jr laget gikk på en smell med 1-5 borte mot Modum/Åmot

Vi er klar over at en del har eksamen ++, MEN det skal være fullt mulig å få med det meste uten at det går utover fagene.

NORWAY CUP

Fortsatt noen som ikke har svart, gå inn på Facebooksiden i seneste i dag. Jeg tar en opptelling i morgen og det kommer ut innbetalingskrav i løpet av uka. Totalen er 5100 kr - transport kommer senere. - I fjor var det 4750 kr - Men det ligger mye i pakken

KAMPER DENNE UKEN - KOMMER MER UTFYLLENDE I UKESYKLUSEN UNDER

Litt færre kamper denne uken -

JR kamp borte mot Skiold på Marienlyst Drammen lørdag kl. 1500 - Mer avreiseinfo kommer. Men viktig å gi beskjed til Arek om du ikke kan. Siste bortekamp, blir prioritert spillere fra Gruppe C.

A kampen mot Sander blir flyttet til Geilo pga turnering på Gol og spilles kl. 1700 på lørdag - oppmøte kl. 1545 - Går jr jente kamp mot Modum i forkant.

6 div kamp Hemsedal/HFK 3 Tofte kl. 1500

Søndag toppoppgjør 5 div. Åmot/Modum - Geilo/HFK

OPPLEGG TIL UKA

MANDAG:

Det blir lagt opp til egentrening og restitusjon etter en hard og belastende kampperiode.

TIRSDAG:

Ikke skoleøkt - Men hvis noen har fri og ønsker så låser vi opp!!

Trening C kl. 1545 med lunsj Arek - Sjekker uttaket på økta-

Trening A+B kl. 1900 - 2100 Klare til trening kl. 1900

ONSDAG:

Toppidrett 1-2 t og 7-8 t - Pawel og Jansen - Mer konkret rolleoppgaver - full skjerpings her også. Men usikker hvor mange som har timene på grunn av eksamener ++-

TORSDAG:

På grunn av kamper blir det endringer på treningstider torsdag

C kl 1545 -1745 - Usikker på lunsj Pawel og Arek??

A+B kl. 1745-1930 - Alle må gi alt for å komme!! Vi griller litt pølser etter trening ;)

Det er toppkamp damer torsdag HFK-Hønefoss kl. 1930

Uttak til Jr, B og A kommer etter økten.

FREDAG

Toppidrett - Pawel og Jansen

LØRDAG

Jr Skiold - HFK kl. 1500

3 div HFK - Sander Kl. 1700 på Geilo oppmøte kl. 1545

Søndag

5 div Åmot/Modum - Geilo/HFK kl 1500 - Avreise info kommer.

6 div kamp Hemsedal/HFK 3 Tofte kl. 1500