UKESYKLUS 7 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 12. Feb 2016

Neste uke håper vi at banen på Gol er klar. Men gruppe A+B reiser til Valdres uansett på tirsdag. Vi er avhengig av en knalløkt i uka!!

Minner om salg av Usekveikja abonnement http://www.ustekveikja.no/bestilling/?avtale=1354

Det vil komme mer info om Spania treningsleiren i løpet uka, men det virker som at de som har bestilt får tak i billetter til Barcelona - Arsenal

Torsdag blir det treningskamp for c gruppa på Gol, hvis forholdene tilsier det. Mot Ål g 16 kl. 1800

A-laget spiller kamp mot Dokka i Valdres hallen lørdag k 1400. Viktig oppkjøringskamp for A laget og må prioriteres høyt!!

Russerevy øvinger - jeg skal avtale nærmere med Helena Espegard i dag. Men vi tar sikte på å få til en løsning der dere får til begge deler på en god måte. Viktig at revyen blir bra!! Vi har snakket om det. Den 16/2 blir dere med på trening i Valdres, kamp 20/2 og kamp i mellom forestillingene 27/2. Den 23/2 prioriterer dere generalprøven istedenfor Valdres.

Vi håper også å få plass info om refusjon for de som har kjørt til Valdres på trening.

FRIVILLIGE

Vi er også avhengige at folk hjelper oss som frivillige, både store og små jobber. Vi trenger hjelp til kamper (kiosken, rundt lagene, på kamper ++) Meld dere til meg jansen på tlf 90053225 eller mail jthorberghotmail.com Det blir nok mest sannsynlig privatbiler på jr kamper. Vi sender ut om ikke lenge en mail hvor dere kan krysse av for hvilke oppgaver dere vil hjelpe oss med.

STALLER:

Keepere: Per Oskar Stave, Bendik Øen Strand, Jørgen Toppen Moen, Marius Lerberg, Jarle Stanes og Thinnakorn Phanawat alle møter på A- treninger inntil videre og helst alle økter i Valdres.

A: Kyrre Lerøy Sataøen, Markus Thorberg, Paul Olav Brevig, Anders Mastrup, Mikkel Storeskar, August Fosse, Ole Cato Stubberud Haugen, Kristian Svenkerud, Jørgen Hesla Berget, Ahmed Nuradin Ahmed, Jonas Bergane, Alfred Richard Scriven, Jesper Taaje (Kap jr NM), Abdikaafi Nuradin Ahmed, Simen Andreas Hagberg Renslo, Erlend Hole Dokken, Stian Bjerkan Bråten, Sondre Hole Dokken (kap A), Chris Magnetun(tilbake i mars), Pawel Kaczorowski.

Hospitanter: Lasse Solum Moen og Magnus Magnetun Bækken + eventuelt Steffen Haugstad.

Borteboende: Torleif Rullestad, Carl Linus Hedlund og Christian Nesselqvist

Uavklart: Joachim Havikhagen, Fredrik Røkkum, Jonas Rodegård, Tord Magnus Fagermo og Fredrik Garnås

B: Olav Kvåle Myksvoll, Kjell Sung, Sondre Tollefsen Rodegård, Anders Golberg Brenno, Birk Stian Bjerkrheim, Tobias Grangård, Simen Brenna, Torbjørn Skjelseth Brusletten, Adrian Aaserud, Håvard Gåsterud (tilbake i mars) og Karl Fredrik Sjølie, Abdirazak Isak Mohamed

HOSPITANTER: Vebjørn Brusletten og Jan Åge Hermundsgård

C: Andreas Dideriksen, Nikolai Ro, Sander Kirkebøen, Ola Alex Tvedt, Tøllev Brøndbo Kirkebøen, Vegard Isungset, Eirik Halstensgård, Wilhelm Wikborg Thorset, Simen Bjørøen Markussen, Gjermund Kvarteig, Gaute Trøim, Bjørn Fjellheim Bakkan, Simen Smestad, Henrik Øverbø Søgaard, Olav Drønen Kaupang, Idar Fyksen Øyo, Erlend Stegavik Rygg, Mathias Fleten, Andreas Renslo Finnerud, Tor Olav Eriksen, Erlend Hille-Bekkestad, Bonsa Bati, Nils Olav Tuv, Frits Emanuel Gerhardsen og Steffen Haugstad(også hospitant A)

Meld forfall på Facebook eller SMS til rett trener. Ikke tro at vi vet du er borte!!

Prioriter. Ikke reis på ferie titt og ofte, hvis du skal noe gi beskjed i god tid. Blitt mye bedre, sliter fortsatt på jr.

Arek tlf 40598387, Pawel 40573924, Stian B 90572582, Kyrre 90059384 og Jansen 90053225

A+B

Kl. 1545