UKESYKLUS 26 2015

Postet av Hallingdal menn senior A den 21. Jun 2015

Vi nærmer oss sommerferien med stormskritt, men en meget viktig uke står igjen.

Lørdag spiller B laget hjemme mot topplaget Drafn på Geilo kl. 1500.
Samme dag spiller A-laget hjemme mot Røa kl. 1600.
Men vi jobber med å flytte B kampen til Gol. Jørund er bortreist i bryllup, samt at vi tenkte å avrunde med en liten sommerfest på Gol etter kampene.

Vi ønsker uansett å avslutte første delen av sesongen med 6 poeng.

Vi trener som følgende til uka
Mandag, tirsdag og torsdag(meget viktig å få alle på plass her) for alle grupper kl. 1930 på Gol. Vi differensierer opplegget.
Vi tar sikte på grilling etter kampene på lørdag oppe på klubbhuset for alle HFK spillere. Så de som eventuelt spiller på Geilo må ta turen ned etter kampen.

Ferie, men med egentrening

Etter lørdagens kamper tar vi fri fra fellestreninger frem til torsdag 16 juli, mer info kommer tettere på. Men da starter oppkjøringen til Norway cup og høstsesongen. Første kamp for A-laget er 1 august hjemme mot Grei, B laget spiller 8 august hjemme mot Vikersund. I forhold til juniorlaget blir ikke oppsettet klart før vi finner ut hvilken divisjon vi blir kvalifisert for.

Dere får også et egentreningsprogram utdelt som må følges i sommer!!
Vi legges også ut stats for de ulike lagene rett over neste helg.

Trenerne.