VERA MAGNUSSEN VALGT SOM NY STYRELEDER OG TOVE EGGEN LIEN FIKK UTDELT KLUBBENS FØRSTE ÆRESMEDLEMSKAP

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 7. Jun 2021

I går ble det gjennomført årsmøte i Hallingdal Fotballklubb. Det ble et noe annerledes og lengre årsmøte enn vanlig, da vi hadde flere innkomne saker som skapte stort engasjement i tillegg til vanlige årsmøtesaker. Tove Eggen Lien takket av som styreleder etter å ha sittet med vervet siden 2012, men blir heldigvis med videre som styremedlem. Det ble som en av sakene vedtatt statutter for æresmedlemskap og hederstegn, noe vi har tenkt på å få på plass i lang tid. Det passet svært godt at vi kunne vedta dette, og samtidig utdele det første æresmedlemskapet til nettopp Tove. Tove har utført fremragende og fortjenestefullt arbeid for klubben og hallingfotballen gjennom mange år og har hatt enorm betydning for klubbens utvikling det siste tiåret. Ho har uten tvil også betydd svært mye for miljøet, samholdet og trivselen i hele klubben, både i styret og for medlemmene våre.
Det er ingen selvfølge med gode overganger når de viktigste vervene byttes ut, men valget i går sørger for en svært god kontinuitet. Styremedlem Vera Magnussen ble enstemmig valgt som styreleder, og har allerede fremstått som en svært engasjert og dyktig dame! Vi gleder oss til å jobbe videre for fotballinteresserte barn, unge og voksne i Hallingdal!