Full pott for HFK-damene i helga!

Postet av Hallingdal kvinner senior A den 16. Jun 2015

HFK damer – Urædd 2, 4-2(1-1)

HFK mål Sunneiv Syversrud 2, Anja Flæte, Mucho Lixene

Cornere HFK 5, Urædd 2, 2

Gule kort: 0

Startoppstilling; MV Vilde Granberg HB Tonje Intelhus(Tonje Hagen 45), MS Camilla Livgård Jensen, Ida Marie Pertorius, VB Ingrid Stake, Def MB Tora Amalie Killingberg, Sunneiv Syversrud, Off MB Hanne Vedvik, Anja Flæthe, Ingvild Kvåle Myksvoll, Spiss Mucho Lixene,

Reserver; Tonje Hagen, Ingrid Johansson Thorset, Silje Modalen, Linnea J Thorset, Marie Navrud Engdal, Marthe Botnen.

Camilla HFK damene møtte Porsgrunnlaget Urædd 2 heime på Hallingmo seint fredag kveld. Urædd 2 sine rekrutter er eit kjempegodt lag der fleire av spelarane har spelt med topplaget Urædd i
1.divisjon. På Hallingmo deltok også Urædd 2 sin 16 år gamle forsvarssjef Silje Bjørnebo som er tatt ut til J16-landskamper for Norge.

Dette var ein kveld som HFK-damene skulle vise seg frå si beste side. Kampen byrja med at Urædd 2 satte opp et høgt tempo og pressa HFK-damene tøft i oppspillsfasen. Det tok HFK litt tid å tilpasse seg dette, men etter 9 minutter er det nær scoring for Ingvild Kvåle Myksvoll etter corner. Like etter er det nær scoring igjen da Sunneiv Syversrud dribler seg igjennom halve Urædd laget, men skuddet går rett på keeper. Urædd scorer etter 21 minutter ved Sandra Vale etter litt ubesluttsomhet av HFK spelarane innan eigen 16 meter. Kampen er jevn med høgt tempo og sjansar til begge lag, men 10 minutt før pause kan Anja Flæte redusere frå kort hold til 1-1 som også vart resultatet
til pause. Andre omgangen starter der den første slapp, men i denne omgangen var HFK det klart dominerende laget og HFK leverer sin beste omgang til nå denne sesongen. Men det er Urædd som på nytt scorer etter gjennomspel på venstrekanten. Nå våknet HFK til for fullt o
g Syversrud reduserer til 2-2 etter 65 minutter. Så er det Mucho Lixene som får en flott pasning fra Tonje Hagen på høgre kanten som ho dundrer i mål til fortjent HFK ledelse 3-2. Men HFK var ikkje ferdige med dette. Når Lixene finner Syversrud uten markør inne i feltet står det 4-2 til HFK damene som også blir sluttresultatet. Dette var HFK-damene sin beste kamp til nå denne sesongen, mot et meget raskt og ballsikkert Urædd lag som fikk møte skikkelig Hallingtrøkk på Hallingmo!

HFK damer – Tønsberg FK, 3-2(2-0)

HFK mål Camilla Livgård Jensen 2, Mucho Lixene

Cornere HFK 6, Tønsberg 2

Gule kort: Tønsberg nr 7
Startoppstilling; MV Ingvild G Bekken HB Marie Navrud Engdal MS Camilla Livgård Jensen, Ida Marie Pertorius, VB Ingrid Stake, Def MB Tora Amalie Killingberg, Sunneiv Syversrud, Off MB Hanne Vedvik, Linnea J Thorset, Ingvild Kvåle Myksvoll, Spiss Anja Flæte,

Reserver; Cassandra B Fekene, Ingrid Johansson Thorset, Silje Modalen, Mucho Lixene, Helene Gjengedal, Tonje Intelhus

Tønsberg FK ankom Hallingmo allereie laurdag og innlosjerte seg på «casa del klubbhuset» på Hallingmo etter at A-laget herrer hadde spelt ferdig sin kamp. Tønsberg FK sitt damelag er ungt lag som består av juniorspillere med et par seniorer ikkje ulikt vårt damelag i alderssamansetning.

Kampen på Hallingmo blei ein jevn affære med et visst overtak til HFK-damene gjennom heile kampen. HFK-damene opnar best og Tora Amalie Killingberg kjem på eit flott raid på venstre kant som endar med corner etter 6 minutt. Tønsberg er dog farlig frampå fleire gonger med lange baller mot lynraske spissar, men HFK sin unge og likevel rutinerte forsvarsgjeng har bra kontroll. HFK presser etter kvart fram fleire cornere og kaptein Camilla Livgård Jensen scorer ikkje berre ein, men to gonger direkte på corner som ho skrur i mål til fortent 2-0 leielse for HFK-damene til pause. I andre omgangen er Tønsberg fortsatt farlige på kontringer og lange baller i bakrom, men reduseringen kjem på eit langskot som går over HFK-keeper til 2-1. HFK svarer raskt da Camilla Livgård Jensen finner Mucho Lixene med eit gjennomspel der HFK-spissen runder keeper og setter inn 3-1 til HFK damene. HFK kunne ha avgjort kampen fleire gonger, men Tønsberg blir redda av stolpene 2 gonger da Lixene og Syversrud er farlig frampå. Like etterpå kunne kampen nok ein gong ha blitt avgjort da Ingvild Kvåle Myksvoll header rett over tverrliggeren etter corner. Det er Tønsberg som reduserer på ein av de mange lange oppspillene og det kan sjå ut som HFK har kontroll på denne óg, men litt kommunikasjonssvikt mellom forsvar og keeper gjer at Tønsberg-spissen snappar opp ballen og sett den i ope mål i det 90:de minutt. Tønsberg flytter mange spillere i angrep i håp om kvittering og skapar trykk mot HFK-målet, men HFK klarer å halde unna i overtidsminutta. HFK vinner fortjent på ein dag som vi ikkje er heilt på topp, men vi er godt fornøgde med 6 poeng og fjerde plass på tabellen etter denne helgen.

Referat
Henrik Thorset