UTTAK TIL A KAMP MOT READY LØRDAG KL 1600

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 30. Apr 2015

Lørdag kommer en av seriefavorittene på besøk i form av Ready. Ready har åpnet med tre strake seiere og vi forventer en tøff match på lørdag. Men selvtilliten er god i spillergruppen om dagen og på hjemmebane er vi ekstremt vanskelig å slå. Vi går selvfølgelig for tre poeng.
Vi har noen skader og tar ut en forholdsvis stor tropp, men blir først supplert etter morgendagens B kamp. Kyrre Sataøen(legg) og Kjetil Lien(skole/skade) er ute. Mens Markus Thorberg og Blazej Jankowski er usikre.

Møter på klasserommet kl. 1445

Følgende spillere møter til kamp;
Jarle E Stanes, Linus Hedlund, Blazej Jankowski, Sondre Dokken (kap), Jesper Taaje, Fredrik Garnås, Pawel Kaczorowski, Markus Thorberg, Chris Magnetun, Stian Bråten, Jonas Bergane, Simen Andreas Renslo, Alfred Scriven, Abdikafi Ahmed, Ahmed Ahmed, Jonas Rodegård og Mikkel Storeskar.
Fredrik Røkkum supplerer også stallen til denne kampen

Lad godt opp, viktig å ta med seg poeng!!