Påmelding åpnet for TINE/Jansens fotballskoler i sommerferien 2018

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 5. Apr 2018

Hei!

Vi bruker i år systemet Superinvite til påmelding og betaling av sommerens fotballskoler for at dette skal bli enklere for både dere foreldre og for oss i HFK. Påmelding og betaling er gjort på bare noen få minutter. Trykk her for informasjon og påmelding.

Du kan også lese samme informasjon under:

Informasjon

Også i 2018 vil Hallingdal Fotballklubb arrangere Jansens/Tine fotballskoler rundt om i Hallingdal rett etter skoleslutt.

Vi arrangerer på Gol, Geilo, Flå og Hemsedal.

* Alle som melder seg på før 20. mai, får automatisk 10% redusert pris!

Målet med fotballskolen:

* Skape positive fotballopplevelser.

* Ingen prestasjonskrav.

* Skape gode holdninger og relasjoner på og utenfor banen.

* Lære om en del grunnprinsipper som er viktig i fotball. Det blir lek med ball, teknikktrening, avslutninger, spill m.m. Hver skole blir avsluttet med en liten fotballturnering.

Fotballskolen passer best for 1. – 7.klasse, men vi åpner også for yngre og eldre deltagere.

Deltakeravgiften og varigheten varierer noe fra sted til sted, men avgiften inkluderer minst:

* 3-5 dager med variert fotballaktivitet med engasjerte trenere

* Tine fotballskole t-skjorte, Umbro Tine fotballskole sekk samt egen fotball

* Litago sjokomelk daglig + frukt

* Obligatorisk forsikring under treningstiden

I tillegg vil det bli trekning av ulike HFK-effekter.

Hovedledere vil være Jan-Eirik "Jansen" Thorberg og Stian Bråten. I tillegg vil det også være mange ungdomstrenere med mer eller mindre erfaring.

Praktisk informasjon

Alle må ha med fotballsko, leggskinn (obligatorisk!), drikkeflaske og klær etter vær.

Hemsedal:

- Fre-søn 22/6-24/6, kl. 09.30-15.00 alle dager på Hemsedal Stadion.

- Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det grilling, så da kan matpakken reduseres.

- Kr 820

- Hvis man ønsker å delta på Gol uken etter også er det et eget alternativ for det. Der er det gitt 25% rabatt på skolen på Gol.

Gol:

- Man-fre 25/6-29/6, kl. 09.30-15.00 alle dager på Hallingmo, Gol.

- Vi stiller med lunsj hver dag, men husk drikkeflaske. Siste dagen er det grilling.

- Torsdag reiser vi på Tropicana.

- Kr 1420

- Kr 520 for barn som går på Gol IFO (se eget alternativ). IFO fakturerer resten i juni som vanlig.

Geilo

- Man-ons 25/6-27/6, kl. 09.30-15.00 alle dager på Geilo Stadion.

- Kr 820 - OBS! Kr 520 hvis barnet er medlem i Geilo IL, da fotballgruppa dekker 300 kr pr. pers (se eget alternativ)

Flå

- Tir-tor 26/6-28/6, kl. 09.30-15.00 alle dager på nye Flå Stadion.

- Kr 820

Detaljerte dagsprogrammer kommer etter hvert.

* Søskenmoderasjon beregnes automatisk (10%), men forutsetter at du melder på barna samtidig. Du kan ikke melde på andre sine barn, da det feilaktig vil bli beregnet søskenmod.

* Prisene inkluderer transaksjonskostnader.

Ta kontakt med Ingvild Kvåle Myksvoll, hallingdalfotballklubb@gmail.com, ved eventuelle spørsmål.