UKESYKLUS 44

Postet av Hallingdal menn senior A den 25. Okt 2015

VI NÆRMER OSS SLUTTEN

Dette blir siste uke med noen fellestreninger. De som spilte a og b trenger ikke møte på trening.
Det blir også lagt ut et tilbakemeldingsskjema, så dere kan komme med innspill om årets sesong, samt tips og råd om ting dere ønsker for neste sesong. vi tar også i mot skryt ;)

I løpet av uken kommer info om oppstart m.m

FOTBALLFESTEN

Minne rom fotballfesten, meld dere på Facebook. Kom gjerne med forslag til program/opplegg. Fotballfesten blir 6 november på PERS HOTELL kl. 1800-2230.

Dere får snart info om hvordan dere skal stemme frem årets spiller, medspiller m.m

FORFALL

Stian 90572582. Jr økt og kamp. Stian kommer primært å bruke de som spiller til vanlig på junior breddelaget vårt, MEN kan supplere troppen hvis det er dårlig treningsoppmøte.

UKESYKLUS

MANDAG: Trening C kl. 1930. Abdikafi og Stian

TIRSDAG: NB!! Ingen skoleøkt, men mulig å benytte seg av skolens fasiliteter og banen.

ONSDAG: Skoleøkt 1-2 t eller 7-8 t. Five a side turnering- Lagene trekkes og den enkelte spiller tar med seg poeng etter hvor mange poeng laget får. i tillegg er det toppscorer pris å kjempe om.

Jr kamp mot Hokksund/Mjøndalen kl. 1900 oppmøte kl. 1745

TORSDAG: Fri

FREDAG: Skoleøkt kl. 1345-1500, Five a side, MEN teller ikke i turneringen.

Trenerne