UKESYKLUS 25 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 19. Jun 2016

Det er tunge dager for HFK, men vi skal snu dette. Litt færre aktiviteter til uka. Vi satser på følgende opplegg.

Mandag: Trening kl. 1545 for alle(Dokken gutta kom når dere kommer) - Først vanlig trening - deretter fotballtennis og grilling med damene. Kan være gøy og gunstig å gjøre noe sosialt også. Selv om det kanskje blir vel så deprimerende å tape for trenerne i fotballtennis.

Vi prøver også å få til noen samtaler, med de som skal flytte til høsten. Selv om det blir meget vanskelig å holde seg i divisjonen ønsker vi å fullføre på best mulig vis og trenger da spillere som ikke skal bo i dalen i høst.

Tirsdag: Fri

Onsdag: Historisk 3 runde kamp i junior NM(kun 32 lag igjen av flere hundre) mot Mjøndalen på Gol kl. 1930. Håper så mange som mulig kan komme og støtte juniorlaget i denne kampen. Jeg tror det blir en jevn og spennende kamp, hvor vi til tross for at vi møter en toppklubb har muligheter til å vinne. 4 runde hadde vært helt rått!!

Uttaket kommer etter trening mandag.

Torsdag: Trening alle kl. 1930 - Uttak til A og B kampen

Lørdag: A kamp mot Lillestrøm 2 kl. 1600

Søndag: B kamp kl. 1500 mot Vikersund på Geilo.

Etter denne er det kun kamp hjemme mot Årdal lørdag 2 juli på Gol kl. 1600