UKESYKLUS 5 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 30. Jan 2016

Vi er etter forholdene godt fornøyd med hvordan spillerne har opptrådd og stått på i en utfordrende periode i forhold til treningsforhold.

Vi vet det er slitsomt å ta turen over til Valdres, men tror dere er godt fornøyd med å trene under så gode forhold. Uten treninger i Valdres hadde utbytte i januar vært sørgelig.

Stormen "Tor" kom med noe mildvær, som gir håp om å få banen klar på Gol. Vi ser derfor an torsdagen i forhold til å få til en uteøkt på Gol for A+B, C reiser til Valdres uansett.

Vi har også kommet godt i gang i JR NM kvaliken, med en solid 3-12 seier borte mot Haugsbygd. Vi håper på et nytt sterkt resultat på søndag borte mot Stoppen. I denne syklusen avsluttes NM kvaliken for vår del, med hjemmekamp mot Nordre Sande kl. 1400 i Valdres.

Vi føler at juniorspillerne har hatt og får god utbytte av denne perioden vi går igjennom, utfordringen er seniorspillerne. Dere må i større grad ta ansvar for utviklingen på egenhånd og vi har forventinger og at dere spesielt tar tak i det fysiske.

Hvis vi alle jobber bra fremover og tar litt ekstra tak og grep i treningshverdagen, så er vi helt sikre på at vi skal få en god sesong sammen til tross for de åpenbare utfordringene vi står ovenfor i disse dager

STALLER: Kommer i løpet av helga

Meld forfall på Facebook eller SMS til rett trener. Ikke tro at vi vet du er borte!!

Prioriter. Ikke reis på ferie titt og ofte, hvis du skal noe gi beskjed i god tid. Blitt mye bedre, sliter fortsatt på jr.

Hver uke blir det lagt ut en oppdatert ukesyklus på lørdag/søndag i forkant. ¨

Arek tlf 40598387, Pawel 40573924, 90572582, Kyrre 90059384 og Jansen 90053225

UKEPLAN

MANDAG 1/2 Egentrening uth/styrke

TIRSDAG 2/2 Kamp mot Valdres vgs i Valdres kl. 0910. Avreise kl. 0745 fra Gol. - Jansen

Kl. 0940 skoleøkt for de som ikke er tatt ut. - Med Pawel og Gøran

Kl. 1600 Gruppe C - som forrige uke - Men ta med innesko i tilfelle plass.

Start på spinningen, Arek kommer kanskje litt seint.

Kl. 2000 Gruppe A + B - Trening i Valdres - Felles avreise fra Nes

kl. 1830 Gol skysstasjon senest kl. 1900. Vi har full hall og kjører følgende

opplegg - Basis oppvarming 20 min - rolletrening 30 min - Drill av formasjon og

off spill mønster 30 min og internmatch 40 min

ONSDAG 3/2 Skoleøkter - Idrett er på fagdag i Drammen - Blir tid til individuell oppfølging og

spill av de som kommer.

Styremøte på kvelden - Kvalitetsklubb m.m

TORSDAG 4/2 Gruppe C i Valdres som vanlig 1/3 hall alene - Jentene har annet opplegg

Vi har håp om å trene på Gol for A + B kl. 1900-2100 - hvis ikke blir det

intervalltrening i hjemkommunen.

FREDAG 5/2 Skoleøkt lang til kl. 1600 - MEN noen kommer seint på grunn av forestillingen

"Tribute dance to football"

LØRDAG 6/2 JR NM i Valdres HFK - Nordre Sande kl. 1400 avreise Gol kl. 1145.

SØNDAG 7/2 FRI!!!!

Trenerne