UKESYKLUS 1 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 2. Jan 2016

GODT NYTTÅR, vi ønsker at dette blir et topp HFK år. Beste noensinne!!

Vi håper alle har hatt en strålende julefeiring, men at dere også har holdt formen ved like. Det blir en spennende sesong vi går i møte, en sesong vi har ambisjoner om å gjøre det enda bedre enn tidenes sesong i 2015. For å oppnå de målene kreves det knallhard jobbing av alle i klubben igjennom hele sesongen. Vi på trenersiden er i hvert fall klar til å bidra på best mulig måte, er du?

KICK OFF TORSDAG 7 JANUAR

Vi starter opp med fellesøkter tirsdag i uke 1. Men har forbehold om kulden. Vi setter grensen ved -14, så følg med på Facebook og hjemmesiden for endringer på kalde dager.

OBLIGATORISK SPILLERMØTET

Vi kjører et obligatorisk møtet for alle torsdag den 7 januar på Gol vgs. Kl. 1800-2030. På møtet blir det servert pizza og drikke. Her går vi igjennom opplegget for sesongen, krav og forventninger. Her må alle møte!!

DAGLIG LEDER

Klubben har ansatt Ingvild Kvåle Myksvol som daglig leder. Hun tar over for Arve Rustbergard. Hun skal kombinere jobben med den hun har i IFO. Det er hun som kommer til å fakturer treningsavgifter, treningsleir ++ Kyrre Sataøen blir også med til en viss grad i forhold til en del organisering i klubben eks dugnad, utstyrspakke, treningskamper m.m

OVERGANGER

Overganger på første møtet. Spilleren må selv betale overgangsgebyret på600 kr. Se link med skjemaet som dere tar med på spillermøtet.

Se link http://www.fotball.no/Documents/Skjemaer/2015/Samt...

UKESYKLUS 1 2016

Uka er fortsatt litt uklar både på grunn av kulden, men også at vi prøver å få til økt inne i Leira hallen i Valdres. Ta med joggesko til å løpe ute på alle økter. I løpet av helga kommer det også mer info for hele sesongen.

Mandag: Det er planleggingsdag på skolen, så vi kjører bare egentrening. Her må alle kjøre en utholdenhetsøkt.

Tirsdag: Skoleøkt som er obligatorisk for alle som går på Gol vgs- kl. 0945-1120. Ute på banen, men kan bli endringer pga kulden!! Med Pawel og Gøran

Gruppe C kl. 1545-1745 med lunsj

Gruppe A-B kl. 1900-2100

Onsdag: Skoleøkter med ferdighetstrening og spill inne.

Kveld: egentrening styrke/utholdenhet

Torsdag: Gruppe A+B+C kl. 1545-1745 med lunsj

Obligatorisk spillermøtet kl. 1800-2030 på Gol vgs.

Fredag: Skoleøkt - ferdighetstrening basert på utviklingsmål.

Kveld: egentrening styrke/utholdenhet

Lør/søn: Blir mest sannsynlig jr NM kamp mot Stoppen en av dagene. Må uansett spilles innen 18 januar.