UKESYKLUS 35

Postet av Hallingdal menn senior A den 22. Aug 2015

Nå kommer vi endelig inn i en normaluke. Se nøye over hvilke grupper du er plassert inn i og hospitering. Nytt fra høsten er tirsdags skoleøkter 3-4 time. Den er for alle HFK spillere, så forventes at man møter opp der.
Alle må ta et tak i forhold til å passe på utstyret. Vi roter bort for mange baller!!

Nå skal det trenes bra fremover så vi får mange fine stunder utover høsten.

DRAKTER

De som har flyttet eller sluttet av en eller annen grunn må levere inn draktene raskest mulig. Hvis ikke får dere en faktura på 500 kr.

De som har vikedrakter må levere draktene kjapt.

Dette gjør dere til Jansen.

HOSPITERING

A-laget man, tir og tor

Magnus Bekketun – tir og tor

Lasse Moen – man - tir a – tor b

Bendik Strand – Jørgen Toppen Moen – tors a. Keeper

Noen fra b gruppen hospiterer opp når vi trener likt eventuelt noen fra A ned så det blir hensiktsmessige antall på begge treningsgrupper.

B-Laget tir og tors

Jørgen Hesla Berget – Tors

Olav Myksvoll – Tors

Syver Eidsgard – Tors

Sondre Rodegård - Man

JR-Laget

Sander Kirkebøen – tir

Vebjørn Brusletten – tir

Tor Olav Eriksen – tir

Gaute Trøim – tir

I hospiteringsgruppen vil det komme til noen til fra våre moderklubber. Det er også en del spillere som skal hospitere inn på Gol/Nes G 16 lag.

STALLER

A-TROPPEN

Keepere: Jarle Stanes, Marius Lerberg og Tord Magnus Fagermo

Kyrre Sataøen, Pawel Kaczorowski, Sondre Hole Dokken, Markus Thorberg, Fredrik Garnås, Torleif Rullestad, Jonas Bergane, Simen Renslo, Andres Hammersbøen (til sept), Chris Magnetun, Mikkel Storeskar, Jesper Taaje, August Fosse, Anders Mastrup, Alfred Schriven, Stian Bråten, Ahmed Ahmed, Birk Stian Bjerkrheim, Blazej Jankowski og Abdikafi Ahmed

Carl Linus Hedlund(På folkehøyskole kommer tor) Christian Nesselqvist (Folkehøyskole kommer tor),

B-TROPPEN

Keepere: Thi Phanwat, Erlend Rygg og Marius Lerberg

Jonas Rodegård, Arild Slåtto (når han kommer tilbake) Tobias Grangård, Adrian Aaserud, Anders Golberg, Kristian Svenkerud, Abdirizak Isak, Simen Brenna, Ole Cato Stubberud Haugen, Teodor Brekke, Kjell Sung, Kalle Sjøli, Håvard Gåsterud, Paul Brevig, Torbjørn Brusletten og Steffen Haugstad

JR-TROPPEN

Gjermund Kvarteig, Viljar Dahl, Mathias Fleten, Sondre Rodegård, William Thorset, Frits Gerhardsen, Nils Olav Tuv, Håkon Jordheim, Andreas Finnerud, Bjørn Bakkan Fjellheim, Simen Markussen, Jan Åge Hermudsgård,Henrik Søgard, Vemund Lien, Simen Smestad, Idar Fyksen Øyo, Olav Drønen Kaupang og Tom Erik Andersen.

FORFALL
Hovedansvarlig A Jansen 90053225
B Jørund 90861586
C Stian 90572582

UKESYKLUS

MANDAG: Kl. 1545-1745 TEMA: Pasningsspillet, mange ulike spillsekvenser for A+B med lunsj

TIRSDAG: Skoleøkt kl. 0950-1130 TEMA: Basisferdigheter

Kl. 1545 for C med lunsj TEMA: Pasningsspillet + basis med tempo.

MERK tiden!! Kl. 2000 for a og b. Husk joggesko TEMA: Overganger F-A og A-F + avslutninger i rolle

ONSDAG: Skoleøkt 1-2 t eller 7-8 t. TEMA: Basisferdigheter og rolletrening

TORSDAG: Kl. 1930 for ALLE. Tema: se tirs a+b

FREDAG: Skoleøkt kl. 1345-1500 TEMA: Pasningsspillet, basis og litt spill

LØRDAG: A kamp hjemme mot Oslo City kl. 1600 oppmøte kl. 1445

SØNDAG: Jr kamp - Hokksund/MIF kl. 1300 og B mot Åmot hjemme kl. 1500

Dette vil bli standardukene fremover, men vi håper å trene litt før tirsdager.