HFK SINE FOTBALLSKOLER I AUGUST

Postet av Jan-Eirik Thorberg den 24. Mai 2020

Meld deg på årets fotballskoler, som ble flyttet til august pga Koronasituasjonen. Se under for mer info og link for påmelding

Aktivitetsleir og Tine Fotballskole i regi av Hallingdal FK - 2020

Beskrivelse

Det er store utfordringer i disse tider, men også i 2020 vil Hallingdal Fotballklubb arrangere Tine fotballskoler rundt om i Hallingdal. Datoene blir forskjøvet pga Korona. Vi arrangerer på Gol, Geilo, Flå og Hemsedal. Vi arrangerer aktivitetsleir(se under for innbydelse) i uke 26 22.-26 juni på Gol. Den vil være noe lettere å arrangere i forhold til eksisterende smittevernsregler. vi kommer også til å arrangere fotballskole i uke 40.

Målet med fotballskolen:

* Skape positive fotballopplevelser.

* Ingen prestasjonskrav.

* Skape gode holdninger og relasjoner på og utenfor banen.

* Lære om en del grunnprinsipper som er viktig i fotball. Det blir lek med ball, teknikktrening, avslutninger, spill m.m. Hver skole blir avsluttet med en liten fotballturnering.

Fotballskolen passer best for 1. – 7.klasse, men vi åpner også for yngre og eldre deltagere.

Deltakeravgiften og varigheten varierer noe fra sted til sted, men avgiften inkluderer minst:

* 2-5 dager med variert fotballaktivitet med engasjerte trenere

* Tine fotballskole t-skjorte, Umbro Tine fotballskolesekk samt egen fotball

* Litago sjokolademelk daglig + frukt

* Obligatorisk forsikring under treningstiden

I tillegg vil det bli trekning av ulike HFK-effekter.

Hovedledere vil være Jan-Eirik "Jansen" Thorberg og Vebjørn Haug. I tillegg vil det også være mange ungdomstrenere med mer eller mindre erfaring.

NB! Hvis fotballskolen blir avlyst får dere refundert påmeldingavgiften vår.

Praktisk informasjon:

NB! På grunn av Koronapandemien blir fotballskolene flyttet fra opprinnelig datoer i uke 26.

Men vi tilbyr altså et spennende alternativ i uke 26.

Alle må ha med fotballsko, leggskinn (obligatorisk!), drikkeflaske og klær etter vær. - Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det grilling, så da kan m ...

Hemsedal blir uke 32 7-9 august - fredag til søndag

Gol blir i uke 33 10-14 august - mandag til fredag og uke 40 - mandag til fredag

Geilo blir uke 33 10-11 august -mandag og tirsdag

Flå blir uke 33 14-16 august - fredag til søndag

Hemsedal:

- fre-søn 7-9/8 Kl. 09.30-15.00 alle dager på Hemsedal Stadion.

- Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det grilling, så da kan matpakken reduseres.

- Kr 850

- Hvis man ønsker å delta på Gol torsdag og fredag er det et eget alternativ for det.

Gol:

- Man-fre 10-14/8. kl. 09.30-15.00 alle dager på Hallingmo, Gol.

- Vi stiller med lunsj hver dag, men husk drikkeflaske. Siste dagen er det grilling.

- Torsdag reiser vi på Tropicana.

- Kr 1500

- Kr 600 for barn som går på Gol IFO til vanlig (se eget alternativ). IFO fakturerer resterende sum i juni. Husk å melde på barnet til IFO dersom barnet skal være på IFO før og/eller etter fotballskolen.

Geilo

- Man-tir 10-11/8, kl. 09.30-15.00 alle dager på Geilo Stadion.

- Kr 600 - .

Flå

- Fre-søn 14-16/8, kl. 09.30-15.00 alle dager på Flå Stadion.

- Ta med mat og vann til trening. Siste dagen blir det McDonalds lunsj, så da kan matpakken reduseres.

- Kr 850

Detaljerte dagsprogram kommer etter hvert.

Aktivitetsleir 22.-26. juni på Gol!

Hallingdal fotballklubb har utsatt alle sine fotballskoler til august på grunn av usikkerhet rundt koronasituasjonen. Men frykt ikke vi har funnet på noe annet!!

Hallingdal Fotballklubb og Gol IdrettsFritidsOrdning Inviterer alle barn fra 1.-7. klasse til aktivitetsleir i uke 26 på Gol. Instruktører fra Gol IFO og Hallingdal Fotballklubb.

Aktiviteter vil være ballspill, sykkelturer, fjellturer, klatring, fisking, bading med mere. Kanskje kan vi inn i turnhallen også??

Dagsrytmen vil være som følger:

0800 vi åpner

0900 medbrakt frokost på klubbhuset for de som trenger det

1000 aktivitetsstart (alle må komme før dette)

1200-1300 lunsj, vi serverer dagens måltid (husk å oppgi allergener)

1500 aktivitetene er over for i dag

1600 vi stenger

Vi møter og henter ute/inne ut fra hvordan været er.

Pris: 1400 kr – ved søskenmoderasjon blir prisen 1240 kr

De som deltar på denne leiren vil få rabatt på høstens fotballskoler.

De som er påmeldt får beskjed om opplegget slik at de kan sende med klær, sko og utstyr.

Spørsmål rettes til: golifo@outlook.com

* Søskenmoderasjon beregnes automatisk (10%), men forutsetter at du melder på barna samtidig. Du kan ikke melde på andre sine barn, da det feilaktig vil bli beregnet søskenmod.

* Prisene inkluderer transaksjonskostnader.

Vi bruker også i år systemet Superinvite til påmelding og betaling for at dette skal bli enklere både for dere foreldre og for oss i HFK. Her melder du på barna og betaler med et hvilket som helst kort på noen få minutter!