HALLINGDALSMESTERSKAP I FOTBALLTENNIS 6 JUNI PÅ GOL

Postet av Jan-Eirik Thorberg den 23. Mai 2020

Meld dere på Hallingdalsmesterskapet i fotballtennis, se link for mer info. https://hallingdalsmesterskap.cups.nu/?fbclid=IwAR1JQ2mrlEaFWp4s3anqzeyz65OLQB3WOMIcmQ5fryv0B9xIjzrq4tkMb38

Hallingdalsmesterskap i Fotballtennis

Det er en litt spesiell vår i fotballnorge. Derfor inviterer vi i Hallingdal Fotballklubb til Hallingdalsmesterskap i fotballtennis.

Vi har satt opp følgende klasser:

Gutter under 16

Jenter under 16

Gutter over 16

Jenter over 16

MIX (gutt og jente uavhengig av alder)

Alt sammen skal skje lørdag 6.juni på Gol.

Her trenger ikke deltakere representere samme klubb eller lag til vanlig, men alle spillere må registreres i systemet.

Spilleregler vil bli offentliggjort snart, men det er 2 spillere på hvert lag. Det er lov med en innbytter, men normalt sett ikke nødvendig. Det er lov å delta på lag i flere klasser.

Hvordan vi legger opp dagen er avhengig av påmelding. Vi har som dere vet 2 baner og må eventuelt legge det opp som flere arrangementer i løpet av dagen hvis mange melder seg på. Dette på grunn av smittevernhensyn. Men alt vil foregå på Gol i løpet av en dag.

Premier vil det så absolutt bli, og blir dette en suksess så er det noe som absolutt kan gjentas om et års tid.

Påmeldingen er åpen, så velkommen!!!