UKESYKLUS 24

Postet av Hallingdal menn senior A den 12. Jun 2016

LES ALL INFO NØYE!!

Jr laget tok årets største seier med 16-3 mot Konnerud. Det betyr at jr laget kan ta divisjonstittelen med seier i siste kampen neste helg.

Kommende uke er en uke med mange kamper -

Husk leggskinn og joggesko til alle økter.

NORWAY CUP

Ingvild har sendt ut krav om Norway Cup - Hvis dere har noen spørsmål i forhold til fakturering - ta det direkte med Ingvild. Vi tar ut de som får være med siste uka før ferien og men selve troppene blir først klare før oppkjøringen til Norway Cup. Uttaket til de ulike troppene avgjøres av mange kriterier, men kan si det slik at det er MEGET viktig å holde formen vedlike og helst forbedre i ferien.

UKESYKLUS

Blir litt færre treninger, siden det er så mange kamper. Jr har sjans til å ta avdelingsseiren, B-laget kan befeste posisjonen som gir 5 div spill neste og A-laget kan knipe innpå sikker plass. SÅ meget viktig uke for HFK

MANDAG

A+B+C kl. 2000 - NB! Ta med joggesko. Arek og Stian. A tropp på kamp.

Ull/Kisa - HFK kl. 2000 info er lagt ut tidligere

TIRSDAG

Fri

ONSDAG