UKESYKLUS 21

Postet av Hallingdal menn senior A den 21. Mai 2016

LES ALL INFO NØYE!!

Det går ikke helt som vi ønsker med A-laget om dagen, men flere av våre andre lag får gode resultater - Juniorlaget gjør det bra i serien, med et feilskjær kjemper vi fortsatt om førsteplassen og B-laget ligger bra an i kampen om topp 4. I skrivende stund har ikke B laget spilt helgas kamp borte mot Sigdal.

Damelaget og jr-jentene gjør det også meget bra og det er gledelig. Damene har heller ikke spilt helgens kamp hjemme mot Modum i skrivende stund.

Selv om det går tungt med A-laget for tiden, så vet vi at det bor veldig mye i dette laget. Det vi trenger nå er å få alle på plass etter sykdom og skader. Vi må også få til mer kvalitet på øktene fremover og i tillegg må alle ta tak utenfor banen i forhold til det fysiske. Vi ligger av mange grunner på etterskudd i forhold til samhandling og utholdenhet. Men det skal vi jobbe hardt for å få mer på plass i løpet av kort tid, vi må alle ha mer fokus og trøkk på alle faser av trening. Vi må også jobbe med det mentale, bygge hverandre opp og selv tenke igjennom hva vi kan gjøre bedre for laget og våre medspillere. Små ting kan være nok til å snu dette!! Vi har tro på at det skal skje allerede til uka, så vi står godt rustet til helgens to viktige kamper. Nå skal alle ta ansvar og brette opp ermene fremover, vi er sterke nok til snu dette. VI ER HFK FOR F...

Vi skal på alle øktene bruke leggskinn, vi ønsker å ha alle mer kampklare i alle faser!!

Husk også joggesko til alle økter.

Vi er klar over at en del har eksamen ++, MEN det skal være fullt mulig å få med det meste uten at det går utover fagene.

NORWAY CUP

Det kommer en bindende påmelding på intern Facebooksiden i morgen(søndag). Som dere må svare på innen onsdag - Deretter får dere giro ganske kjapt. Prisen har dessverre gått opp fra i fjor og det er utelukkende pga økte hotellpriser. Så totalen er 5100 kr - transport kommer senere. - I fjor var det 4750 kr - Men det ligger mye i pakken

KAMPER DENNE UKEN - KOMMER MER UTFYLLENDE I UKESYKLUSEN UNDER

B laget - spiller på Gol onsdag mot Holeværingen (opptatt på Geilo og større sjans for å få spilt den) - Troppen legges ut mandag etter trening

Junior spiller torsdag borte mot Åmot - Troppen legges ut etter trening tirsdag, men viktig å gi beskjed til Arek hvis du IKKE kan. Her vil det primært bli spillere fra C gruppen, så en ypperlig mulighet for de som har spilt lite-

Lørdag A kamp borte mot Aurskog Høland - kl. 1600 Uttak torsdag etter trening

Søndag JR, 2 runde NM borte mot Lillehammer - Kl 1500 - Uttak torsdag etter trening

I forhold til de to siste kampene ser vi på muligheten for overnatting på Lillehammer for de som skal være med begge dager. Vi skal sjekke om HFK kan subsidiere litt.

OPPLEGG TIL UKA

MANDAG:

Trening A+B kl. 1545 med lunsj. Jansen + Pawel (men han må kanskje reise litt før til Geilo). Alle klare kl. 1555 til å trene, med utstyr og hele pakka!! Alle må prioritere denne økten også de eldre. Så har du sjans til å rekke det kom!! Hvis ikke det er mulig skal det gjennomføres en hard fysisk økt.

UTTAK TIL B KAMPEN ONSDAG KOMMER ETTER ØKTEN

TIRSDAG:

Trening kl. 0940 - Skoleøkt for alle - Pawel og Gøran

Trening C kl. 1545 med lunsj. Arek

Trening A+B kl. 1930 - Klare med joggesko til 1930, oppmøte ved garasjen -

UTTAK TIL TORSDAGENS KAMP KOMMER ETTER ØKTEN - DET KAN OGSÅ VÆRE BEHOV FOR BILER, SÅ MELD DERE OPP TIL AREK -

ONSDAG:

Toppidrett 1-2 t og 7-8 t - Pawel og Jansen - Mer konkret rolleoppgaver - full skjerpings her også.

B kamp Geilo/HFK 2 - Holeværingen 2 kl. 1930 Oppmøte kl. 1830 Pawel og ???

Styremøte kl. 1800

TORSDAG:

A+B kl. 1930-2130 - Alle trenere - Alle må møte selv de som spilte onsdag. Vi tilpasser økten!!

Alle skal være klare til kl. 1930.

Uttaket til Aurskog/Høland og Lillehammer kampen kommer etter økten

FREDAG

Toppidrett - Pawel og Jansen

LØRDAG

Aurskog/Høland - HFK kl 1600 - Avreise kl. 1100 - Pawel og Jansen

SØNDAG

JR NM

Lillehammer - HFK kl. 1500 - Avreise info senere - Noen spillere ligger over på Lillehammer. Are jobber med saken.