STEMMEGIVING TIL FOTBALLFESTEN. KÅRINGER LES NØYE!!

Postet av Hallingdal menn senior A den 28. Okt 2015

ÅRETS KÅRINGER I HFK 2015

Under følger reglene for kåringene. Dere MÅ stemme og sende meg dine stemmer så raskt som mulig på melding sms tlf 90053225 eller på Facebook innen søndag 1 november. Tenk nøye igjennom dine valg, dette er viktige markeringer etter en lang sesong.

JENTENE har sine egne kåringer.

ÅRETS MEDSPILLER

Dette er den viktigste prisen, slik vi ser det. Årets medspiller, det trenger ikke være lagets beste fotballspiller, men den som betyr mest på og utenfor banen. Hvem er din favoritt medspiller? NB!! Her kan alle i klubben stemme og alle spillere er kandidater uansett alder

A-LAGET

Årets spiller, hvem synes du er den beste spilleren. Hvem har vært den beste og viktigste spilleren i årets sesong. Må ha spilt minst fem kamper for å få lov til å stemme.

Den siste er Årets gjennombrudd. Hvem slo igjennom i år, hvem hadde størst fremgang. Så nå er det den DU mener har hatt størst fremgang/beste nykommer eller den som har slått igjennom i år som du skal stemme på. Det kan selvfølgelig være samme spiller som du stemmer på som årets spiller.

B-LAGET

Årets spiller i 5 divisjon Geilo/HFK 2 her kan alle som har spilt minst 5 kamper på laget stemme.

JUNIORLAGET

For juniorlaget skal det kåres Årets juniorspiller av medspilleren, alle som holder junioralder har stemmerett. De som det skal stemmes på er de som primært har spilt juniorfotball i år. Ikke de som holder junioralder som spiller på a, b, NM eller Norway cup 1 lagene.