Aktivitetscamp på Hallingmo uke 33

Postet av Hallingdal FK - Fotball den 3. Aug 2015

Velkommen til aktivitetscamp på Hallingmo!

Gol idrettsfritidsordning (IFO) arrangerer aktivitetscamp i uke 33 på Hallingmo.

Opplegg:

Denne uka må man velge mellom to aktivitetsgrupper.

1.Man velger fotball, der hovedleder vil være Pawel Kazorowski. Alt vil foregå ute på Gols praktbane Hallingmo mandag til fredag kl.0930- 1500.

2.Man velger turn/dans, der hovedledere vil være Pernille Landrø og Åsne Børtnes. Aktivitet vil foregå i gymsal på samfunnshuset, klubbhuset og ute hvis været tillater det. (OBS: maks 16 stk).

Lunsj er inkludert alle dager.
Torsdag tar vi turen på Tropicana.

Hvordan melder jeg på?

1.Merk mail med IFO aktivitetscamp uke 33

2.Fyll ut følgende info:

Navn:
Fødselsdag og år:
Kontakttlf under fotballskolen:
Epost:

3.Send infoen til Gøran Bråthen = golifo@outlook.com

(De som har meldt seg på til hallingdalfotballklubb@gmail.com før 03.08 er registrert. Men fra 03.08 går alt til Gøran Bråthen)

1000,- for hel uke. Ellers 250,- per dag.

Ingen søskenmoderasjon.

ALL betaling skjer etter mottatt faktura. Denne vil dere få på e-mail etter at påmeldingen er
registrert.

Vi gleder oss til en aktiv uke sammen med dere! Hilsen oss på IFO. Bilderesultat for sol