UKESYKLUS 37 2016

Postet av Hallingdal menn senior A den 12. Sep 2016

UKESYKLUSE 37

Vi føler fortsatt at vi er i fremgang, men dessverre gir det ikke utslag i flere poeng og ikke minst mål på A-laget. Vi kommer derfor til å ha ekstra fokus på avslutninger denne uka. Det blir også noen endringer på planen på grunn av bane. Men også at det har vært en del belastning på de fleste.
Vi har mye å spille for fremover - For a-laget er det først og fremst å ta med mest mulig læring inn mot neste sesong, vi ser konturene av et sterkt 4 div lag som skal hevde seg i divisjonen neste år. Men b-laget har mange viktige kamper fremover for å holde plassen i 5 divisjon og det har vi veldig lyst til å greie. MEN vi kommer ikke til å "toppe" 5 div laget for å greie målet. Vi skal ikke drive unfair spill mot de andre lagene i avdelingen. Men der det er tvil om spillere kan enkeltspillere bli prioritert ned. Vi ønsker ikke å bli sammenlignet med klubber som snur 1 og 2 laget på høsten for å oppnå fordeler!!

Det er fortsatt en del små sykdom, nøye med å ikke dele flasker etc.
Ta med joggesko til alle øktene, litt usikkerhet rundt når banen blir ledig pga kamper og hvor stor plass vi har til oppvarming - Husk også å meld forfall på denne siden med grunn.
Synes vi er i bedring på Toppidrettsøktene, MEN her har vi mye å gå på enda.

I forhold til Valdres sin protest har vi ikke fått noe informasjon.

MANDAG
Topp 7-8 time - ferdighetstrening - Hva bør du trene på, åpner for individuell tilpasninger? Jansen
Kveld: Egentrening - De som spilte kamp søndag tar en restitusjon-søkt. Men de som spilte lørdag eller ikke spilte, kjører en ordentlig utholdenhetsøkt.

TIRSDAG
Topp 3-4 time NB!!! Skifte i de andre garderobene - Store skumle gutter etc Pawel og Gøran Bråthen

Gruppe c jr laget. Trening kl. 1545 med lunsj på Gol - Pawel Kacz og Jørgen Hagen

Gruppe a + b kl. 1930 på Gol - Løping og tøyning - litt firkant - possession - Avslutninger og småbanespill - Stian Bråten og Jansen

ONSDAG
Topp 1-2 time - ferdighetstrening - Hva trenger du å trene på? Pawel og Jansen

TORSDAG
Trening alle på Gol kl. 1930 - Ta med joggesko - oppvarming - possession - rolletrening m/avslutninger - spill. Alle trenere

FREDAG
Topp 7-8 time - ferdighetstrening. Pawel og Jansen

LØRDAG
A kamp hjemme mot Aurskog kl. 1600 på Gol - Oppmøte kl. 1445

SØNDAG
Lier - Geilo/HFK kl. 1500 Viktig kamp!!

HFK/Geilo - ROS på Gol kl. 1300 (oppmøte kl. 1145)

Mer info uttak er klart torsdag