Innkalling Årsmøte 2024

Postet av Hallingdal FK - Fotball den 6. Feb 2024

Årsmøte i Hallingdal FK blir 6 Mars 2024 på Gol klubbhus. Se link for fullstendig innkallelse.

HFK-akademiet vinteren 2016

Postet av Hallingdal FK - Fotball den 30. Des 2015

Her kommer info om vinterens HFK-akademi.

Les nøye, spesielt rundt påmelding og datoer. Det er viktig at påmeldingsinfoen er fullgod, ellers blir det mye ekstra arbeid på oss.

Har ikke barnet ditt vært med før? Det er lov å komme og prøve, men gi oss en liten beskjed! Det er veldig kjekt for oss å vite om det kommer 50 stk eller 100 stk.

Vi setter ellers veldig stor pris på tilbakemeldinger! Vel møtt!

HFK-akademiet vinteren 2016.docx

GOD JUL og GODT NYTT ÅR fra oss i Hallingdal Fotballklubb

Postet av Hallingdal FK - Fotball den 21. Des 2015

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! Se vedlagt dokument for offisiell julehilsen og litt bilder.

God jul fra oss i Hallingdal Fotballklubb

Vi gleder oss til kommende sesong sammen med dere! Hilsen oss i HFK.

Aktivitetscamp på Hallingmo uke 33

Postet av Hallingdal FK - Fotball den 3. Aug 2015

Velkommen til aktivitetscamp på Hallingmo!

Gol idrettsfritidsordning (IFO) arrangerer aktivitetscamp i uke 33 på Hallingmo.

Opplegg:

Denne uka må man velge mellom to aktivitetsgrupper.

1.Man velger fotball, der hovedleder vil være Pawel Kazorowski. Alt vil foregå ute på Gols praktbane Hallingmo mandag til fredag kl.0930- 1500.

2.Man velger turn/dans, der hovedledere vil være Pernille Landrø og Åsne Børtnes. Aktivitet vil foregå i gymsal på samfunnshuset, klubbhuset og ute hvis været tillater det. (OBS: maks 16 stk).

Lunsj er inkludert alle dager.
Torsdag tar vi turen på Tropicana.

Hvordan melder jeg på?

1.Merk mail med IFO aktivitetscamp uke 33

2.Fyll ut følgende info:

Navn:
Fødselsdag og år:
Kontakttlf under fotballskolen:
Epost:

3.Send infoen til Gøran Bråthen = golifo@outlook.com

(De som har meldt seg på til hallingdalfotballklubb@gmail.com før 03.08 er registrert. Men fra 03.08 går alt til Gøran Bråthen)

1000,- for hel uke. Ellers 250,- per dag.

Ingen søskenmoderasjon.

ALL betaling skjer etter mottatt faktura. Denne vil dere få på e-mail etter at påmeldingen er
registrert.

Vi gleder oss til en aktiv uke sammen med dere! Hilsen oss på IFO. Bilderesultat for sol