UTTAK TIL ÅRETS SISTE KAMP FOR A-LAGET + MER INFO

Postet av Hallingdal menn senior A den 23. Okt 2015

En lang og innholdsrik sesong nærmer seg slutten. Vi har sett under et gjort en meget sterk sesong, selv om det har gått i bølger. Høydepunktene er nok NM senior og Norway Cup, men en sterk plassering i serien føles også godt. Jeg føler at det er et stort potensialet i HFK og at vi i fremtiden kan og bør ta ytterligere steg. Vi har siden jeg begynte i HFK tatt steg år for år og i alle sesonger nådd noen nye milepeler, men hvorfor stoppe nå?

TRENINGER FREMOVER

Vi tar treningsfri i november etter helga, mens vi på skoleøktene kjører five- a side turnering. Men dere får en del ting dere må svare på. Tilbakemeldinger(innspill på denne og neste sesong), stemme på de som skal få ulike priser m.m
Juniorlaget har kanskje kamp neste uke, hvis det skjer så blir det noen fellesøkter til uka også.

FOTBALLFESTEN 6 NOVEMBER

Minner på at dere må melde dere på festen så raskt som mulig, det gjør dere helst på Facebook. Står en undersøkelse der (NB!! Den står som festet, så kan være vanskelig å få opp på tlf)
Festen er 6 november på PERS kl. 1800. Kom gjerne med innspill på innhold på festen. Ønsker også at dere sender meg bilder fra årets sesong.

OPPSTART 2016 SESONGEN

Det blir et kick off møtet 2 desember på klubbhuset, mer info kommer.

FREDRIK GARNÅS

De aller fleste har signalisert at de fortsetter neste sesong, med unntak av Fredrik Garnås. Fredrik har vært en bauta i HFK i alle de årene vi har hatt siden restarten 2007 vært en av våre aller viktigste spillere. Vi kommer å markere dette litt i siste kampen nå i helga, samt litt senere i år. Selv om Fredrik ønsker en liten pause nå, så er han fortsatt ung og vi håper vel innerst inne at han kommer tilbake om ikke lenge.

UTTAK OG INFO TIL HELGA;

Les nøye igjennom, hvis noe er feil ta kontakt snarest mulig.

Avreise fra Nesbyen kl. 1000. Kampstart er kl. 1400 på Røa. De som kommer direkte møter senest kl. 1250 på banen.

Keeper: Tord Magnus Fagermo og Jesper Taaje

Utespillere: Sondre Holde Dokken (kap), Jesper Taaje, Anders Mastrup, Linus Hedlund, Fredrik Garnås, Christian Nesselqvist, Markus Thorberg, Kyrre Sataøen, Alfred Scriven, Simen Renslo, Jonas Bergane, Joachim Havikhagen, Kristian Svenkerud, Mikkel Storeskar, Anders Golberg, August Fosse og Pawel.

Følgende kjører: Jansen reiser ned fredag, men plass til tre hjem
Morten reiser tidlig lørdag, tar med Anders +++ blir til søndag
Jørund reiser ned avreisetid lørdag opp igjen søndag
August Fosse (7 seter) + eventuelt Jonas kjører ned og opp igjen lørdag.
Kyrre egen bil og skal ikke opp igjen
Marius skal ikke opp igjen
Fredrik, Joachim og Tord er i Oslo og skal ikke opp igjen.

Følgende ligger over på hotell, dere betaler romvis 400 for enkeltrom og 795 dobbel:
Jansen fre-søn. Resten lør-søn
Anders og Mikkel
Sondre og Kyrre
Markus og Simen
Kristian og Alfred
Marius og Golberg
Pawel
Jørund
Morten

Vi satser på noe sosialt på Egons etter kampen, regner med at følgende kommer dit i tillegg. Rune, Rimehaugen, Havikhagen, Fredrik, Stian B, Tord, Lasse, Skaret og eventuelt andre som har vært med i år. Trude Taaje?

Vi satser på tre poeng og en fin avslutning på sesongen.