Uttak NM-kamp borte mot Modum 8.april

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 7. Apr 2015

Onsdag skal vi ut i en ny spennende NM kamp borte mot Modum. Kampen går på Vikersund stadion kl. 1915.

Vi må etter å ha tapt 4-0 på Gol tidligere i vinter være såpass ærlige og si at Modum er store favoritter. Men vi skal gi alt, for vi har ekstremt lyst til å komme oss til første runde i NM. Vi har vært igjennom en god treningsperiode med blant annet treningsleir i Tyrkia, hvor vi forhåpentligvis har lagt grunnlaget så vi kan by Modum på kamp om førsterunde billetten

Alle spillere er meldt friske og klare til denne viktige kampen, følgende møter kl. 1600 på Nesbyen.

Jarle E Stanes, Linus Hedlund, Blazej Jankowski, Sondre Dokken (kap), Jesper Taaje, Fredrik Garnås, Pawel Kaczorowski, Kyrre L Sataøen, Andres Hammersbøen, Erlend Hole Dokken, Markus Thorberg, Chris Magnetun, Kjetil Lien, Stian Bråten, Jonas Bergane og Simen Andreas Renslo. Hjemmeværende reserve blir Mikkel Storeskar.

Denne troppen danner også grunnlaget for uttaket til lørdagens seriekamp borte mot Grei.