UTTAK NM KVALIFISERINGSKAMP BORTE MOT MODUM ONSDAG 9 MARS

Postet av Hallingdal menn senior A den 8. Mar 2016

Vi står foran en meget spennende og tøff utfordring i NM kvaliken. Borte mot Modum blir ikke lett. Vi vant en knalltett match der i fjor og regner med at vi møter et MEGET revansjesugent lag. Dette blir forhåpentligvis første hinder på veien mot første runde, vi har ekstremt lyst til å komme dit. Men vi må jobbe knallhardt, vi tror det blir en jevn og tøff match hvor det laget som har marginene på sin side vinner. Modum har gjort det bra i treningskampene og slo sist Solberg 6-0.

Vi reiser med en sterk tropp. Følgende spillere reiser fra Nes kl. 1630. Kampen spilles på Årbogen kl. 2000. Biler Morten Mastrup (4 spillere) August Fosse (4 spillere), Kyrre Sataøen (4 spillere), Jansen (3 spillere) og Jesper Taaje (2 spillere). Christian og Linus kjører sammen.

NB!! Ta med både hjemme og bortedrakter

Følgende spillere møter;

KEEPERE: Jarle Stanes og Jesper Taaje

UTESPILLERE: Linus Hedlund, Jesper Taaje, Anders Mastrup, Sondre Dokken, Kyrre Sataøen, Markus Thorberg, Erlend Dokken, Simen Renslo, Ahmed Ahmed, Jonas Bergane, Jørgen Hesla Berget, Christian Nesselqvist, Pawel Kaczorowski, August Fosse, Mikkel Storeskar og Kristian Svenkerud(Abdikafi Ahmed inn hvis Kristian ikke er klar).

HJEMMEVÆRENDE: Kan bli tatt ut på kort varsel. Ole Cato Haugen, Abdikafi Ahmed og Paul Brevig.