Jenteavdelingen i HFK inviterer til felles møte fredag 18/9

Postet av Hallingdal kvinner senior A den 8. Sep 2015

Hei!

Et gryende fotballmiljø også på jentesiden er vi nå vitne til i Hallingdal. Vi i HFK ønsker derfor å invitere hele jenteavdelingen til møte fredag 18.september kl 1800, i forbindelse med oppstart av høstens sonetrening.

OPPSTART SONETRENING FOR JENTER 03-01

HFK starter opp igjen med sonetrening for jenter født 03-01 fredag 18/9-15 17.30 – 19.00. Etter det tar vi fri i høstferien og neste trening blir da 9/10, deretter hver fredag frem til og med 4/12.
Prisen for dette er 600,- inkl HFK akademiet t-skjorte.
Hovedtrenere er Jan Bæra, Tore Ness og Helge Jensen.
11402293_10155654896470175_1020497081739795762_o.jpg
HFK damespillere og trenere vil også bidra på øktene.

MØTE HFK JENTESATSING

I forbindelse med oppstarten av sonetreningen ønsker HFK sin jente / dame avdeling å kalle inn til et møte med ledere av fotballgruppene, trenere for jentelag og foreldre til jenter i alderen 12 år og oppover.

Møtet starter 18.00 og vi regner med å være ferdige samtidig med sonetreningen kl. 19.00
HFK ønsker å informere om våre tilbud som pr nå er damelag, juniorlag og sonetrening, samt hvilke muligheter som er tilstede for jenter som ønsker å satse litt ekstra på fotballen.
HFK ønsker også at klubbene i dalen har med en oversikt på jentefotballen i sin klubb, hvor mange lag, hvor mange spillere på hvert lag, neste sesong osv

Agenda :

- Informasjon og presentasjon av klubbene i Hallingdal, status jentefotball, antall spillere på de forskjellige lag, tanker rundt neste år osv.
- Sonelag, treninger og cup, info v/ Jan, Tore og Helge
- HFK dame og juniorlag, info v/ Jan, Ingvild og Henrik