Ny HFK seier i målrik kamp

Postet av Hallingdal Fotballklubb den 14. Jun 2021

Seriekamp i J17

Hallingdal FK - Ål/HFK 4-3 (3-0)

Andre del av vårsesongen ble avviklet på Gol kunstgress søndag ettermiddag. Kampen ble rotete for HFK sin del som rullerte laget veldig pga J19 kamp på mandag. Bare 3 av spillerne spilte hele kampen, alle andre byttet ut og inn og posisjoner stadig vekk. Da er det vanskelig å få flyt.

1-0 Ved Mari som plukker opp en svak avklaring på Elises innlegg og plasserer ballen fint i bortre hjørne.

2-0 Ved Vilja som går Solo etter å få en pasning fra Vilde sentralt i banen.

3-0 Ved Vilja som får en kunstpasning fra Vilde gjennom forsvaret til Ål.

3-1 Sandra på straffe etter en hands i feltet

3-2 Ragnhild Header i mål fra straffemerket på corner (så litt overrasket ut)

4-2 Mari setter ballen fint i mål etter at Celina vinner ballen i motstanders 16meter, drar av en motstander og legger til rette for Mari.

4-3 Olivia får endelig uttelling for sin utrettelige jobbing opp og ned langs linja.

Kampen ble en del preget av stadige omrokkeringer hos HFK, men viste at dette kan bli et veldig godt lag når ting får satt seg. Vi stoler ikke helt på at de andre følger avtaler og mønstrer ennå, men det vil komme.

Nå er sannsynligvis vårsesongen over etter 2 kamper og full pott.